selosya Kızlar az önce cinsiyet partisinde oğlum olacağını öğrendim, ben kendimi çok kıza şartlamıştım biraz tuhaf oldum mutluyum ama tuhaf bir his. Neyse artık sıra isim de önerilerinizi beklerim. Bende ilk sırada Çağlar var.
gamzeakarsu17 selosya oğlumun adı egemen.şimdi 12 hafta hamileyim henüz öğrenmedik kıza da oğlana da yakın hissediyorum üzüleceğimi sanmıyorum yine erkek çıksa da
bkb35 selosya ay hiç öyle demeyin ilk hamileliğimde erkek olduğunu öğrendiğimde çok üzülmüştüm sonra erken doğumla kaybettim ve bu kadar üzüleceğimi tahmin bile etmezdim kafayı yedim resmen. Şimdi yine hamileyim ve yine erkek. Allah her şeyin hayırlısını versin. Sağlıklı olsunlar da başka hiçbir şey önemli değil. Kalbinizi ferah tutun evlat evlattır. Ben Doruk koyacağım belki bir fikir olur size de. Sağlıkla mutlulukla alın kucağınıza inşallah 🙏🏼
dygtrgy1 Saglikla alin kucağınıza 🤲İnsallah benimde 1 oglum olur 3 kizim var bayramdan sonra ogrenicez bakalim herseyin hayirlisi
selosya bkb35 Sana buradan çok sarılıyorum, çok içimden geldi. 🥹 Üzülmek değil de hiç erkek hayali kurmamıştım boşluk oldu ama hızlıca adapte olacağım inşallah. 💐
asil40 Ben 14. Haftamdayım yeni öğrendim ama doktor kesin değil dedi. Erkek olabilir dedi. Yakup, ensar, zeyd isimlerini beğendim şimdilik. Ama bakalım doğuma kadar kaç değişir🤭 bende burada durayım da güzel isimler gelirse bakarım:))
bkb35 selosya çok teşekkür ederim ben de sana sarıldım kocaman ☺️🐥 olacaksın merak etme hele bir hareketlerini hissetmeye başla kalbinde kocaman bir mutluluk olacak 🙏🏼
miraymehmet Bende öyle kendimi hep kıza hazırlamıştım daha doğrusu belirtiler vs hisler çevrem herkes kız diyordu bende öyle hissediyordum ama gel gör ki 17.haftada doktorum geçen hafta yani erkek yazmış kapıda bizde cinsiyet kutlaması yaptık aramızda eşimle ben şok olduk şaşırdık hiç beklemiyorduk 🙈😁😁😁