Kızlar Ayla veya Akça diye düşünüyordum. Ayla ismini son günlerde okuldaki cinayette şehit olan öğretmenin ismi olunca aklıma geldikçe bana sevinçten çok üzüntü ve kuruntu vermeye başladı o isim. Akça diye düşünüyorum ama yine de yeni isimlere açığım. Rümeysa diye düşündüm herkes beğendi ama bi eşim beğenmedi. Lina, Aden, Mina, mira, Miray gibi isimleri de ben beğenmiyorum. Çocuk isimsiz kaldı 21+3 teyiz