Washingtonxyz 3 sene önce başka doktorda ama dünyam hastanesinde doğum yapmıştım hayatımın pişmanlığı olmuştu enfeksiyon mu kapmadım sondayı mı unutmadılar şuan nasıl bilemem ama kime sorsam enfeksiyon kapmış oluyor ve kadın doğum katında hemşireler sigara içip geliyor yattığınız odaya falan çok kötü bir hastane imkanınız varsa başka bir hastane tercih edin doktoru bilemem ama