mom28_ Peki hangi paketi yaptırdınız? En üst paket mi? Yapılacak testin detayı ne kadar artarsa sonucun yanlış çıkma ihtimalinin de o kadar artacağı ile alakalı birkaç bilgi okumuştum daha önce. Bu arada fiyat da 350$ çok uygun yapılmış, ben Plus paketi zorla 50$ indirim yaptırarak 500$'a yaptırdım, standart olsa 450$ olacaktı. Hangi bölgedesiniz? Kargo takip numarası paylaşıldı mı sizinle? Bölge temsilciniz ne diyor bu konu ile alakalı? Kesinlikle hakkınızı savunun yazık günah değil mi o kadar ücret ödediniz!
Doktorunuz herhangi bir şeyden şüphe duyduğu için mi yönlendirmişti sizi yoksa öylesine ekstra tedbir amaçlı mı yaptırmıştınız?
Her şey bir yana umarım sağlıklı haberler almak nasip olur en kısa sürede güzel haberler almanız dileğiyle. 🙏🏻