31+4 bugün öğleden sonra 2 gibi kasılmalar başladı düzensizdi ama çok ağrılıydı 2. Gebeliğim ama ilkinde hiç böyle olmamıştı saat 5 gibi düzenli olmaya başladı 15 dk da bir sancı girmeye başladı ama sıklaşmadı şimdi şiddeti azaldı baya ama yine 20-25 dk da bir oluyor yalnızım oğlumda evde doktora gitme durumum yok hareketini de az da olsa hissediyorum sizce tekrar eder mi yada bişey var mıdır yarın kontrolüm var zaten bekleyeyim mi çocuğuda alıp gideyim mi karar veremedim sıklığı azalıp artan doğum kasılması olur mu