orhismommmmmm bir şey söyliyim mi şu arabayı yaklaşık 3 sene kullandım müthiş rahat, her yolda gidiyor, katlaması/aöması kolay, bebek için de çok rahat bir araba bana da babam almıştı bunu çok memnun kalarak kullanmıştım tek sorunu biraz ağır bir araba ben her yere tek başıma gittiğim ve binamızda asansör olmadığı için çocukda çok büyüdü diye geçen sene başka bir model aldım bunu da eşim birine vermişti çocuğu olacak diye şimdi ben ikinciye hamileyim alan tabii hayrını görsün de ikinci çocuğu yapacağımızı bilsem kimseye vermezdim taş gibi araba