dilbermir Kızlar merhaba hamileliğimin 14haftasındayım iştahsızlık çok fazla 5kg yakın kilo verdim ve karnım yırtılmış gibi ağrıyor bu olayları yaşayan varmı
Fatmanur12345 dilbermir bende başta öyleydim canım zamanla geçecek kusmadan vermiştim sonra baya aldım prilam kullanıyordum onunla rahattım
zekiyeecinarr dilbermir bende 5 kilo vermiştim şuan verdiğim kiloları geri aldım hamile kaldığım kilodayım. Geçecek o günler, bende çok ağır geçirdim ama şuan çok şükür iyi gidiyor. 21 haftalık bebiş
dilbermir Demekki bi ben değilmişim karnı ağrıyan oldumu yırtık gibi ağrıyor sancı giriyor arada Allah kolaylık versin hepimize
mdc0860 dilbermir için büyüyor ben de noluyo ya olmustum ama öyleymiş genişliyoruz bende 5kilo verdim