ebru_linda böyle bir durumda anne sağlığı da söz konusu ve karar çok da eşe kalmıyor. Bakın engelli çocuk annesiyim. Ve doğurmadan önce çok aldırmak istedim ama yapamadım. Kimse eşime sormadı ayrıca doğsun mu diye sadece bana sordular. Başka doktora gidin zaman geçmeden. Kararınızı söyleyin heyet kararı çıkaracaklar(kesin engelli ise). Boşanma aşamasında olduğunuzu eşinizin yanınızda olmadığını işlemlerle de ilgilenmediğini söyleyin. Yardımcı olurlar diye düşünüyorum. Ayrıca kusura bakmayın gerçekten üzülerek soruyorum madem aranız bu kadar kötü adam sorumsuz boşanacaksınız felan çocuk neden ?