happyomer Dün aşı vuruldum bugün sabah boynum köprücük kemiğime doğru tutulma gibi bir ağrı le kalktım kolum ağrıyor o normal de sırtım ve boynum ağrıyor kolumdan daha çok normal mı
orhismommmmmm happyomer ben karma oldum. Çok felakettı resmen kolumu kaldıramadım ateşim çıktı hasta gibiydim ıkı güne geçti parol içince rahatlarmıştım bide felaket baş ağrısı yaptı
esrauydaci happyomer ben de aşıdan sonra ertesi gün çok kötü oldum kol ağrısı halsizlik mide bulantısı baş dönmesi bayılacak gibi oldum hastaneye gittik. Baya yan etkisi var galiba
happyomer orhismommmmmm kolda ağrı halsizlik vücut kırgınlığı bunlar var boynum tutulmuş gibi olup sırtım ağrıyınca bu iki semptom kolumun önüne geçince korktum
060436 orhismommmmmm bende pazartesi vuruldum cnm boğmaca beni mafeti kolum midem her yerim çok ağrıyordu
elifaslannn Ben de yenin oldum 2gün kolum acayip ağrıdı bide ilk gün başım çok ağrıdı geçmişler olsun kızlar
060436 orhismommmmmm hiç sorma dün öyle kötüydüm ki hiç birşey bile yiyemedim kolumun ağrısı cabasıydı boynuma kadar ağrıyordu sanki kemiğime vurmuşlardı