Bugün devlet hastanesi detaylı ultrason Perinatoloji’ye gittim ve beni sonradan aradılar 3 tarama testine baktık ve bebek orta düzeyde riskli dedi daha iyi ögrenmemiz için bebekten iğneyle su almamız gerekiyor dedi. Ama aldıktan sonra düşük riski de var dedi ne yapcam bilmiyorum sizce doktor mu degistireyim yoksa özele mi gideyim güven olur mu yalan mı doğru mu bilmiyorum risklimi gebeliğim onu da bilmiyorum napcam