haticenursimsek Kızlar hiç bi belirti yaşamıyorum ama dünden beri idrarımda antibiyotik içmiş gibi bir koku var ve akıntım peçeteyl silince hep geliyo acabamı diyorum varmı ben gibi
esmasat21 haticenursimsek bu şekilde olması normal eğer idrarını çok tutmuş ve bolca su içmemiş isen kokabilir. Test yapılmadan bilemezsiniz.önce test sonra kan tahlili yapılması gerek umarım gebesinizdir