dilek190 Benimkide berbattı halada bir avantaj olduğunu düşünmüyorum normal doğumun ya 🙈o saatlerce sancısı bir yana doğumdan sonrası da var, genişleme,idrar kaçırma, sık enfeksiyon da cabası 😕 acı yarıştırılmaz ama ben karnımın acısını tercih ederim bidaha . Tabii sağlıklıysanızzz Gerisi önemli değil ♥