11 haftalığım 4 kilo almıştım yürümem yasaktı düşük riskim vardı. Şuanda bir kilo vermişim bı gün tartıldım kilolu gebe kaldığım için kilo vermem de çok normal. Yememden de kısmadım o bir kilo nasıl gitti anlamadım paikolojik galiba çok kafama takmıştım kilomuu