Angora35 Şuan ben 5 haftalık hamileyim geçen hafta pazartesi kan verdim 81.04 cuma günü kan verdim 504tü bu hafta pazartesi kan verdim 1000 olmus normalmi haftaya sali günü ultrason gidecegim ozaman kadar yükselir demi ?
yaseminis Angora35 benimde pazartesi 1063 doktor keseyi görmedi perşembe günü gel dedi ama ben 7 haftalık olunca gidicem
suprizyumurtam Angora35 endişe etmeyin artar gittinizdede ultrosondada gorursunuz sitres yaparak kendinizi endişeye sokmayın 6 da kese gorunur 8 9 da kalp atışı duyarsın akışına bırakın beta değerleriniz cok gzl yukselmiş
Angora35 zuhra_yldz ya benim bugün sağlık ocağındaki doktor saçma sapan konuştu adama diyorum ki bir haftalık hamileyim çok düşük dedi ben de ona söyledim ki anlattım burada size anlattığım gibi dış gebelik yaşayabilirsin dedim ben de zaten dış gebelik yaşadım bir kere biliyorum onun beta değerini bu artmış yani diyorum evet artmış diyor keseyi görmeden hamile olduğun belli sayılmaz dedi bana ne zaman kese olursa o zaman Hamilesindir dedi
cuteregina Angora35 aslında üslup doğru olmasada söyledikleri doğru keseyi görmeden kimyasal gebelik ihtimalı elenmez Kese de ortalama karından ulturason için 3000 Vajinal ulturason için 1500 beta değeri gerektirir ortalama
zuhra_yldz Angora35 üslubu çok yanlış. Siz takmayın kafanıza Allah’ın izniyle görürsünüz keseyi benimde betam çok yüksek çıktı bugün doktora gittim bebeği gördük ama kalp atışını duyamadık mesela 7. Haftadayım. Sizin ki büyük ihtimalle çok yeni kötü düşünmeyin hep iyi düşünün. Ağzımızdan çıkan sözler dua yerine geçer o yüzden hep iyi konuşalım iyi şeyler olsun 🥰🥰 birde bugün sıra beklerken bir kadınla konuştum o da betası çok düşük öğrenmiş doktor negatif demiş ama bırakmamış peşini 😅1 hafta sonra yükselmeye başlamış böyle şeylerde var hiç canınızı sıkmayın.
Angora35 cuteregina suan benim pazartesi gunu 1000 se haftaya sali gunune kadar artar bu yani demi kadiin dogumdaki 300 olmasa kimyasal dedi 504 gordu gun verdi bende pazartesi gunu olesine gidip kan verdim 1000 oldu
cuteregina Angora35 her iki güne bir %60 artması gerekiyor o zamana kadar kimse gözükür zannediyorum ki
Angora35 yaseminis beta degeri dusuk ondandir kac haftalik seninki ben salo gunu gidecegim 6 olacak haftaya bu hafta ölçtügume gore 1000 se haftaya kadar 2 gecer galiba
Angora35 suprizyumurtam ay nebilim benm saglik ocagindaki doktor biraz degisik bir insan esimede bikere gitmis sen evlenemezsin demis halbuki 2 yildir evliyiz😂 oderece. Kafa kirik adamin beni bugun delirtti
Angora35 zuhra_yldz ya doktorrr kafa kirik esime muane etmisti adam donup sen evlenemezsin demis halbuki biz 2 yildir evliyiz ben doktor degistirdim sansima o bugun gelmemis ona baktirdim burda saglik ocaginda kan veriyoruz e nabiza dusmuyor gidip ogreniyorum o da allah razi olsun sinir etti beni
Angora35 zuhra_yldz vala bazi doktorlar harbi atilsin gercekten bak adamlar hic isini yapmiyorlar nasil doktor olduklarina sasiriyorum
sevglcskn Değeriniz gayet güzel yükselmiş, hiç stres yapmayın 1500 üstünde iken görünüyor kese. Benim sağlık ocağı doktoruma da beta baktırmak istediğimi söylemiştim bana korunmuyor musun diye sormuştu🤣 Bazı doktorlarin yaklaşımı gerçekten yanlış
Angora35 sevglcskn vallahi bazı doktorlar gerçekten ruh hastası ben de Gaziantep’te oturuyorum şu an triod hastasi olmuşum kaç tane hastaneye gittim hiçbiri bilemedi nükleer tıpa girdim orada da bulamadılar sonra İzmir’e gittim ailemin yanına orada hastaneye gittim hastalığım belli oldu yani hepsi başından savıyor sonra insanlar saldirdigi zamanda suclu oluyorlar