Kızlar selam 20inci haftada acil serklaj oldum 10mm kisalma ile suan 23 haftadayiz sukur bugun perinatoloji ye gittiğimde serklajin iyi olduğunu rahim ağzının hala 10mm olduğunu ve suyumun biraz fazla olduğunu soyledi ve endol kapsül 25 mg gunde tek yazdı bebegin suyunu cok azaltır mi acaba ilaç diye korkuyorum başına gelen var mi 8 gun sonra yeniden kontrolüm var o güne kadar cok azalır mi suyu