merikuri1 Merhaba hanımlar, 4 haftalık gebeyim ilk beta 193, 48 saat sonra 523, Doktor çoğul gebelik ihtimali var dedi böyle olup tekli gebelik veya çoğul yaşayan var mı? Not:aşılamayla oldu
yldzz01 merikuri1 betaya gore cift gebelik olsaydi sanirim benim olurdu😂😂ilk oglumda 5689 du bes haftalikken😂😂 tek gebelik gecirdim
atlasinannesi40 merikuri1 benmde ilk 1780 2 gun sonra 4420 çıkmıştı dedim ikiz mi acaba betaya gore anlaşılmaz demisti doktorum
Ozlemerikci543450 merikuri1 betaylı ilgili değil diye biliyorum ikizlerimi ilk beta 5985 2 gün sonra + 10 000 ile öğrendim ama ikiz kısmını kalp atışında öğrendik betayla alakalımdeğil demişti doktorumuz
merikuri1 yldzz01 hahaha aslında beta değerinin yüksek olmasından ziyade 48 saatte bir artış değerinin yüksekliği çoğul gebeliğe delalet ediyormuş dediler 😃 48 saatte 2 katından fazla artarsa yorum değişiyor 😅
yldzz01 merikuri1 yaaaa oyle mi😃😃benim ilk beta yuksek cikinca 2. Istememislerdi 😂direk giidince bebisi gormustuk zaten suan 2. Gebeligim bunda hic beta vermedim 😃direk gidip keseyi gordum😃
merikuri1 Benim doktor kesin değil keseyle göreceğiz ama çoğul gebelik olur muhtemelen deyince gerildim, çünkü sonuçta tedaviyle oldu ve iki yumurtam büyümüştü riski fazlaydı zaten.. ama yorumlarınız içimi rahatlatıyor :))))