rojbinnertas 17 sinde ovitrelle vurdum 18-19 hangisi bilmiyorum ama akıntıya göre bu tarihlerden birinde oldu. İğnenin 11.günü erken gebelik testi yaptım negatif çıktı, bat 5 mayıs ama bi hafta kala başladı zaten ağrılarım, hayırlısı ama çektiğim ağrıya göre galiba yine olmadı. Dün gece o kadar belim ve karnım ağrıdı ki hint yağıyla masaj yaptım karnıma ve göbek deliğime birkaç damla damlatıp bezle kapattım, o kadar iyi geldi ki. Olmazsa bize tüp bebek yolu görünüyor