Doğum yapalı 9 gün oldu eşim işe başladı hep yanımda olsun istiyorum ondan ayrılınca kötü hissediyorum neden böyle oldu ki
Hep yanımda olsun sevgisini hissedeyim istiyorum işe gitti mi ağlamaya başlıyorum normal mi yaşayan var mı allah aşkına 😂🤦🏻♀️😭