semeli06 Kızlar bugün kontrole gittim ölçümlerde 6 haftalık göründü ve 3.7 mm çıktı. Zaten sat ile uyumlu değil geç döllenme olabilir demişti ama şimdi biraz küçük geldi 1 hafta sonra tekrar gel dedi. Bu durumu yaşayan var mı haftaya kadar büyür mü
Deletedmom_877 semeli06 eğer crl 3.8 ise benim 6+1 de crl 4 mm çıkmıştı haftasıyla uyumlu gidiyor demektir geç döllenme olmuştur ama doktor onu baz alacaktır
tomyris semeli06 demek ki gec dollenme. Adet Döngülerin 30 günden fazla sürede bir oluyorsa, gebelik 1-2 hafta ileri atıyor. Adetlerin kaç günde birdi yaklaşık
semeli06 Deletedmom_877 benim tam 6+0 çıktı crl si 3.7 mm seninle yakın aslında sende son durum nedir
Deletedmom_877 semeli06 haftası ile çıkıyor benim ben tam gününü hatırlamıyorum ama hatırladığımı söyledim tam uyumlu çıktı sizde durum nedir şu an mesela 6+0 dan 1 hafta önce gittiniz mi hiç kese için falan
semeli06 Deletedmom_877 evet 12 gün önce gittim kese göründü doktor tekrar gelmemi söyledi. Devlet hastanesinde baktılar dış gebelik demişlerdi aonra hemen özele geldim doktor keseyi gördü. Bugünde kontrolüm vardı işte