Kızlar 6.haftamda cinsiyet tahmini yaptırdım erkek dedi. 12+6 da kontrole gittim %99 kız bacak arası boş dedi. Tahmin yaptırdığım yere en sonki ultrason fotoğraflarını attım hala açılar erkek yönünde bir kontrol daha bekleyelim diyor. Kese şeklinden vs anlayan var mııı?? 🫢

