MAMA13 Benimde o haftalarda başladı karında sertleşme VS dediklerinizi bende yaşadım ama ilk çocuğumda kızdı buda kız kızlar kendini erkenden karında topluyor Bi taraflara ağrı veriyor sonra geçiyor şuan haftanız erkenmiş doktora görünün tabbi yinede normalde doğum belirtileri arasında oluyor bunlar doğum anında ama bide bilemiyorum yani Bn öyle dşnyrdm kızlara gebeler bebek buyudukçe doğuma kadar dedikleriniz oluyor sonra geçiyor zaten tam doğum anında da ztn bebek kndini topluyor bele farklı yerlere ağrı vuruyor belirli aralıklaralada olunca doğum zaten geçmiş olsun ❤️