Bebeğim 1 aylık 3 gündür gece tıkanarak kalkıyor daha doğrusu fark ediyorum öğürüyor kusamıyor köpük çıkıyor ağzından 5 dakika falan sürüyor bu dün acile gittik ciğer filmi olsun geri kalan herşey normal çıkıyor yarına doktor randevumuz var ama bu Boğazı’ndaki şey ne çözemedim bebeğinde bu durumu yaşayan oldu mu? Bu arada bebeğim çok kusan ve aşırı gazlı bi bebek