Merhaba kızlar 13+3 haftalık hamileyim masabaşı çalışıyorum ama asla oturamıyorum aşırı bel ağrım oluyor böyle çok baskı hissediyorum yan şekilde uzandıktan bir süre sonra ağrım geçiyor bu 3. Gebeliğim önceki 2 gebeliğimde böyle bişey yaşamadım böyle olunca çok stres oluyorum benim gibi olan var mı?