Benimde önceki reglim üzerinden 35 gün geçti normalde 30 günde falan oluyorum dün ve bugün çok küçük böyle akıntı içinde kahverengi leke vardı silince gelen. İdrar rengimde çok fosforlu gibi peçeteyi falan renklendiriyor afedersiniz🙈 daha önce geçen yıl bu zamanlar kimyasal gebelik yaşamıştım 4-5 aydır tekrar deniyoruz. Hep olumsuz olunca test yapasım da gelmiyor bilemedim ihtimal var mı yok mu başka bir belirtide yok gibi ara ara bacak bel kramplarım oldu birde yorgunluk ama öğretmenim genelde yorgunum diye yorumladım napsam bilemedim o akıntıdaki lekede belki regl olcam ondan geliyordur diye düşündüm insan ne yapacağını bilmiyor