suleucan Merhaba kızlar Medstar Topçulara gidiyorum ama hem evime uzak hemde doktorum çok yoğun bir doktor muayenem en fazla 5 dakika sürüyor. Vitalede Nalan Cihangir , Mehmet Taner Bey nasıl? Giden var mı?
ennieminnie suleucan vitaleye gidiyorum Nalan doktora gittim ilk basta ama cok soguk geldi bana yani oyuzden degistirdim Taner doktoru sectim ilk kez gottim muayeneye ilgiliydi begendim
Saimenur suleucan Ali Fuat beye gidiyorum.Muayene bekleme suresı Malesef uzun sürüyor.(ama doğum paketi aldığımız için sıra çabuk gelıyor) Hastanede en yoğun doktor olmasına rağmen ben odaya girdiğimde 15 dk dan aşağı bakmıyor tek tek incelıyor bebegı karşısına oturtuyor bı sıkıntı var mı dıye soruyor.İlaçlarım bıttımı diye takıp edıyor.Ben kendisine degıl ama yanındakı hemşire ya da sekreter de olabılır onun numarasını aldım ona soruyorum en fazla 15-20 dk da bana dönüş yapıyor.Ustelık güler yüzlü ve rahatlatıcı konuşuyor.Bunlar Benım deneyımım.Baska arkadaşım gebelık için ona gıtmeden sormuştu sonrasında kendısı gıttı çok memnun kaldı.Gebe kalırsam ona devam edeceğim dıyor
1233456 suleucan 28 haftamdayım Nalan cihangire gidiyorum arkadaşımla aynı dönem hamileyim o da öyle gerçekten memnunuz ilgili güler yüzlü bi doktor sağlıkçıyız bi de biraz araştırdık eli falan iyiymiş çok hastası yok biz hiö koridorda bekleyip mağdur olmadık ama ameliyatı falan çok iyi eli pratik diyorlar
1233456 gyr yani ben hemşireyim az çok doktorumla çalışan tanıdık arkadaşlarım var Nalan hanım doktorum memnunlar işini güzel yapar diyorlar ali Fuat bey desen eli çok iyidir bence hastane gayet iyi daha kötü yerler gördüm çalıştım o yüzden benim içime siniyor bekletilme konusunu çok duydum doğumlar her birine doktor birebir girdiği için poliklinik ve doğum aynı anda yürütüyor lar göxlemimce evet bekleyen açısından kötü bende geçen akşam 40 dakika bekledim ama doğum yapan kişi açısından baktığınızda doktorumun hep yanımda olması beni mutlu ederdi 😊 benim içime siniyor durumlarında gayet güzel