yeni_mucize ben bi sağ bi sol tarafa yapıyordum canım, evet morarıyor yeter ki bebiş iyi olsun mor yerin üzerine yaptığımda oldu, iğneden sonra hafif masaj yapıyorum beze kalmasın diye, birde iğnenin havasını almıyorum, karın gerginleştikçe morarma azalmıştı bende