susam_65 aşkım yasaklar bizi ve bebeğimizi korumak için var, bişey olsa allah korusun ömür boyu o durumu çekmektense 9 ay kıllı da gezilebilir, he sadece lazer yok ki temizlenicek, eğer ki daha önce lazer kullandıysan ve tüylerin inceyse (benim öyleydi) bi kere ağdaya gittim 2 ayda anca çıkıyordu onu da makine ile kısaltıyordum hiç kalınlaşma ve çoğalma olmadı, hamileliğim boyunca 4 kez falan ağdaya gittim doğumumda da tertemizdi lohusalığımda aynı şekilde, bence lazeri kullanma şuanda, vücudun hassaslaşıyor yanık olur bişey olur allah korusun