momysss Kızlar 12 gün önce sezeryan oldum çok fena hastayım öksürüğüm var dikişlerime bişey olcak diye korkuyoeum emziriyorum ıhlamur içiyoeum işe yaramıyo napabilirim varmı kullanabileceğimiz ilaç
stalas momysss yarım çay bardağı üzüm pekmezini ısıtıp içine bir çay kaşığı karabiber koyup işin öksürüğe birebir