busek0987 Cumartesi nişanım geldi ondan sonra ne gelen var ne giden var 39+2 olduk doktorla sezeryan planladık sancın olursa suyun gelirse kanaman olursa gel alalım dedi ama hiçbirşey yok
bebyko busek0987 neden gün vermedi acaba. Normalde sezaryen kararı verilince nişan gelmesini su gelmesini vs beklemiyorlar o yüzden merak ettim birde sizde maraşta doğum yapacaktınız sanırım hangi doktora takiplisiniz
busek0987 papatiaa vermedi ilk gebelik devlet hastanesi ileri seviye panik atak var acil bişey olursa gel alalım dedi sadece
busek0987 bebyko ben Afşin devlet hastanesinde doğum yapacağım bebeğimin keyfi yerinde bi risk yok doktor gün vermiyorum acil bi durumda gel dedi bizim sorunumuz benim anksiyete ve panik atak oluşum
bebyko busek0987 aslında böyle bir anksiyete probleminiz varsa günü bilmek ve beklemek sizi biraz daha sakinleştirmez mi
busek0987 bebyko bilmiyorum ki kanlarım falan herşeyim alındı hazır belkide günü bilmek daha çok endişelendirir bilemiyorum
melikkk Benim nişandan 2 hafta sonra sezeryanla zorla aldık 40+2🥲 ama tabi tetikte olmak normal ne söylensede insan kolay kolay rahatlayamıyor herkesin farklı sonuçta birde sezeryan zorunlu durumlar haricinde artık verilmiyor diye biliyorum o yüzden dir
melikkk Evet suni sancı verilecekti ama verdiğimizde de yarına kadar bekleyebilirsin dedi iki santim açıklıkla saat sabah sekizden dörde beşe kadar falan beklemiştim hiç ilerlememişti