yaprakmucizesi ben Oğuzhan elçi ye gidiyordum 25 gün önce randevu bulamadığım için Emrah dağdeviren e randevu alıp gittim acil 2. Sezeryanımı oldum. Ama memnun kaldım , ameliyathane ekibi , ebesi , hemşiresi hepsi çok ilgiliydi.. ben Oğuzhan beyden çok memnundum. İçeri girdiğinde ayağa kalkıp karşılıyor , hal hatır soruyor hatta muayene sonrası sedyeden kalkarken destek veriyordu özel muayeneye gitmişim gibi hissediyordum.