yaren27bozkurt Dah yeni 8 haftalık olduk 72 kilo ile hamile kaldım şuan 75 e yakınım ilk gebeliğim bulantım yok iştahsızlığım yok göbeğimde çıkıyor gibi normal mi bu süreçte
yaggmurt yaren27bozkurt ben 20.haftaya kadar hiç kilo almadım ama 20 ve 22 arasında bi anda 6 kilo aldım bu biraz bünyeyle alakalı olabilir içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza sorun
aslans yaren27bozkurt yediklerinize dikkat edin. Bebek şuan sadece sizin kanınızdan besleniyor. Hızlı kilo alırsanız bir süre sonra sizi diyetisyene yönlendirirler. Daha sağlıklı öğünlerle koruyabilirsiniz
Sehho yaren27bozkurt kız bende aynı derttenim ya 10 hafta bitmek üzere +3 4 kilo var tartıda. Şişkinlik cabası. Karım 5-6 aylık hamile gibi. Kimseye söylemedim hamileliğimi eşim göbeğini sakla yoksa herkes anlayacak diyor o derece oldu 😥
Havin49_ yaren27bozkurt ilk tremiser de kilo alımı beklemiyor doktorlar asla hani nehatiflik yapmak istemem ama böyle giderse çok kilo alırsınız ve doktorlar çok kızıp insanın moralini bozuyorlar