Momybus Kızlar bir yemek kaşığı kadar kanama geldi muayeneden sonra iç çamaşırımı değiştirdim ara ara mukuslu kan geliyor nişanmıdır sizce
Momybus senaakck canım ilk ikisinde yanmadı ama 39+4 olduk bugünkünde uyaralım biraz artık dedi canım yandı gerçekten ama rahim ağzına müdahale etti muhtemelen ilk yaptıklarında sadece rahatsız hissetmiştim canım yanmamıştı
sarilale123 Momybus bunda acıyo aşkım ,sonrasında sızlama da oluyor hatta, ara ara tekrar gelebilir kan . İnşallah bebeişte gelir artık bekletmeden🩵
emineuc Sümüksü bir yapıysa nişan oluyor kanama olması da normal hatta ebe üç ped doldurana kadar kanama için normal demişti doktorunuz uyarmadı mı kanama olabilir diye
Momybus sarilale123 bugün yaptım içtim yürüyüş yaptık tekrar sümüksü kanlı bi yapı geldi ped koydum bakalım
sarilale123 Momybus hadi hayırlısı olsun bakalım, bende de öyle olmuştu ama sancı gelmedi inşallah sende süreç hızlı ilerler canım
Mrv_mom sarilale123 benimde muayene 1 hafta oldu nişanım geldi ama herşey yapmama rağmen ne sancı var ne başka birşey sabah kontrole gidicem
sarilale123 Mrv_mom aynı ben sizin gibiydim işte . Açılmamda vardı ama ilerlemedi.Sonra haftamda geçince suni sancıyla doğum yaptım