serra04 Hanımlar özelde doğum yapacağım ve hıc sormadım hastaneye bu durumu dıyelım mı bır ıhtımal Allah korusun bebek kuveze alınmak zorunda kaldı bı ücret alıyorlarmı bunun için
orhismommmmmm serra04 bende özelde doğurmak istıyordum. Kuvez yok acil bişide devlete sevk edıyoruz dıyo ne anladım o zaman 70 bin vermeye dimi bende şimdi yarı devlet yarı özele gidiyorum ozelın herseyı para aşkım bi tahlil şu bu ondan
serra04 orhismommmmmm evet canm bazı hastanelerde yok kuvez benım gıttıgım hastanede yenıdıgan yoğun bakımı mevcut Tahlıllere gelınce muayene ücretinden daha yüksek ya bır kan tahlılı
songulkrkc2133 serra04 hatta sigortan yoksa günlük 1.000 vericeksin demişti bana özel sigorta vardı diye almadılar parayı sigorta karşılıyor dediler
Nisanmomy serra04 hastanenin sgk ile anlaşması varsa alınmıyor. Yeni doğan yoğun bakım, küvet, kontrol tahlil gibi giderleri 28 gün ücretsiz
serra04 HakanKemal evet canm oylemıs butu yazan arkadaşlar öyle dıyor gün süresi de hastaneden hastaneye degısıyor demekkı 28 gün yazan da olmus