Daisyy dide86 niye girsin maşallah haftası gayet iyi. 36dan sonra erken doğum bile denmiyor. Sen böyle şeyler düşünme inan doğum haftası olarak çok çok iyi hiç de erken degil. Maşallah bebeğine.
Tontisannecik dide86 ablanın oğlu kaç haftalık doğdu ki? 37 ve üstü normal sayıl erken doğum olmuyor yani ıyo
Daisyy dide86 geçmiş olsun o erken doğduğu icin degil belki solunum sıkıntısı olduğu için girmiştir. 41 haftalik doğsa bile solunum sıkıntısı varsa girebilir yani. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini endişe etme tadını çıkar 😊