Arkadaşlar merhaba ben 35 haftalık hamileyim gebeliğimin başından beri endişeyle korkuyla geçti ya bebeğe birşey olursa korkusu ağlama krizleri stresli geçti hep ve bu hep böyle sürdü çok şükür bu haftaya kadar geldik ve doğuma az kaldı bende şuan doğum yaklaştıkça daha çok korkuyorum ya doğumda birşey olursa diye birde bu kadar kaygı endişe stres korku yaşadım bebeği fiziksel ya da zihinsel olarak etkilediyse diye kendi kendime düşünüp kendimi yiyorum boğuluyorum bu düşüncelerden lütfen bana yardımcı olun tek değilimdir anksiyetesi olanlar anlar beni inanın elimde değil bu kadar kaygı korku endişe stres yaşayıp bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı ?