sevincan sizin acı eşiğinize bağlı ama ben rahatsız edici buldum. Çok fazla kurcalayınca da canım yandı. Sonuçta uzun süredir o bölgem uyarılmıyor ve rahatsız oldum. Daha sonra bütün gün kasıklarım ve bacaklarım çok çok ağrıdı, eve gelip uyudum sabah daha iyiydim. Yürü, cinsel ilişkiye gir falan demişlerdi ama be yapamadım çünkü kasıklarım ve bacaklarım çok fazla ağrıyordu. Bir işede yaramadı yapılan sıyırma işlemi. Sabah yatışım yapıldı suni alıyorum, bilseydim bir boka yaramayacağını, yaptırmazdım da işte bazen işe yarıyormuş