Merhaba gündüzleri tansiyonunuz bir tık yükseliyor fakat geceleri iyi(bu iyi birşey)
İlaç verilecek bir durum yok diye düşünüyorum sadece tuz kullanımıza dikkat edin gün içinde yürüyüş yapmaya çalışın stresten uzak durun kilonuza dikkat edin ara ara tansiyonunuzu ölçün ama çok kafaya takmamaya çalışın
Geçmiş olsun