babygunes 31+5 günlük olduk , ilk Trimesterim çok güzel geçtii bebeğim erkek mide bulantısı yaşamadım kusmadım , hamile gibi değildim , ikinci trimester balayı derler ama benım için öyle olmadı , tansiyonum sürekli düştü , çarpıntım sürekli oldu , iştahsızlık , çok kötü hissettim hep kendimi , ilk gebeliğim bu bende korku yaptı , çarpıntı ve tansiyon yüzünden panik atak oldum , serum takmaktan kollarım morardı her çarpıntım olunca korkudan hastaneye giderdik , şuan 3. Trimesterdeyım elhamdülillah artık tansiyonum pek düşmüyor , ama çarpıntılarım halen devam ediyor , bel ağrım , sol bacak ağrım , sürekli acıkma , kan şekeri düşmesi , ve sıcak basması bunları yaşıyorum, gece yatakta dönemiyorum mesela sol bacak ağrısından , sabah bulantıları da cabası , normalde ilk aylar olur bulantı benım son aylar , bir daha da çocuk falan getirmeyi düşünmüyorum istemiyorum . 😅🥹