serifee6_6 Merhaba kizlar 34 haftalik ntsye baglandim kasılma var ama sancı çıkıyor bende hissetmiyorum sürekli serum veriyorlar bu durumu yaşayan varmi
Semanur_koroglu serifee6_6 bende 32 haftalık gebeyim dün sancıdan yatış aldım bugün sancılı kesilmiş durumda ama rahim ağzı uzunluğu 2.3mm açabilir mi korkuyorum
Semanur_koroglu serifee6_6 bikaç hafta ileri atsam normal doğum olur mu süreci hiç bilmiyorum küvezde kalsın istemiyorum
Melike3506 serifee6_6 pazartesi günü 34+5 de aynısını yaşadım sancı kesici ilaç ve ve ciğer geliştirici iğne yaptılar. 1 cm de açıklığım vardı. Salı günü taburcu oldum sancılar normale döndüğü için
serifee6_6 aslhnkrts9 acilma yok çok şükür ama bebek haftasına göre ilerde ve iri denildi kalp rahatsızlığımdan dolayı hemen alabilirlermis
aslhnkrts9 serifee6_6 brn 34 haftada doğum yaptım direk yanıma geldi kızım , sağlıkla kavuşun. Hemen alsalar bile yanına gelme oranı çok yüksek 💜
serifee6_6 Melike3506 bana da ciğer gelistici serum vurdular ama şuan 4 günüm hastanede serumu kestiler ilaca başladılar rahimde kasılma var diye inşallah bende taburcu olurum
Melike3506 serifee6_6 hayırlısı ne ise o olsun inşallah doğum olursa da üzülmeyin bebeğin kilosu iyi ise küveze de girmez zaten