2prenses_masal-oyku Kızlar kan uyuşmazlığı iğnesi vurdular devlet hastanesinde ücret ödemedim 27+3de vurdular kalçadan vuruyorlar azcık yakıyor ama saniyelik birşey varsa kan uyuşmazlığı özele değil devlete gidin derim ücret almıyorlar hem 👍🏻
hunilimom Tugsem81 anne negatif baba pozitif olması gerekiyor ama iğneyi vurulmak içinde tahliller yapılıyor onun sonucuna göre vuruluyor canım
2prenses_masal-oyku Tugsem81 ben negatif tim eşim pozitifti ne olur ne olmaz diye vurdular birde sanırım doğumdan sonra bebeğin kan grubuna bakıp öyle anneye gerekiyorsa tekrar vuruyorlarmış sanırım
2prenses_masal-oyku [silindi] sonucumu bana anlatmadı servise gidip iğne vurunmamı söyledi o yüzden bilmiyorum sonuçu ama demekki vurunmam gerekiyormuş 🤔☺️🙏🏻