Mel0s _seydaa canm ben gebzedekine gdiorm orda suanda bormal 2750 sezeryan 3000 demislerdi ama sehirlere gore degisio
Gamze550651 _seydaa 3500 diye biliyorum araştırmıştım ama orayı doğum için pek önermiyorlar sezaryana ağırlık veriyorlar parası daha fazla diye para tuzağı canım yinede araştır derim 😊
_seydaa Mel0s şuanda enflasyonla mücadelede muayene ücretleri %50 indirimliymiş acaba doğumdada herhangi bişey varmıki aradımda telden bilgi vermediler pazartesi gidicem merak ettim☺️
_seydaa Kucukbidigim bende öyle duydum ya istanbuldan geldim şimdi ailem burda diye ya medical yada samsun anadoluda yapcam son haftalarıma girdim bi an önce birine gidicem🙄 teşekkür ederim bu arada☺️
Kucukbidigim Gamze550651 evet bunu bende duydum medical park cogu kadin dogumcular sezerci normal dogumla ugrasmak istemiyorlar herhalde😁
_seydaa Kucukbidigim Gamze550651 Valla bende normal istiyorum ama çokta korkuyorum zaten şimdi normal doğum yapan sayısı çok az ben anlamadım doktordanmı kaynaklı yoksa bizmi yapamıyoruz😁