tugcekelessss Kızlar merhaba suan 10+1 deyiz haftaya doktor kontrolüm var 11. Haftada cinsiyetini ogrenen var mı acaba
akbltsvda tugcekelessss beybi bu haftalar yanilmanin en cok oldugu aylar. Bana 12. Haftadan beri hep erkek dendi. 20 haftalk oldum dün detaylida kiz dendi. O yüzden acele etme sakın🙂saglikla gelsin