Benim üçüncü gebeliğin önceki iki gebeliğinmde şeker rahatsızlığıyla karşılaşmadım bunda da diyetisyenin verdiği diyetle iki günde 1 kg verdi benim bebekte hiçbir problem yok gelişimi haftası ile uyumlu kilosu uyumlu suyu normal tek problem benim kilo Alişimdan dolayı böyle bir durumla karşılaştık sağlık ocağındaki ebede bana pilav makarna şerbetli tatlılar kızartmalarlardan uzak dur yesen de tadımlık ye ama bol bol yürüyüş yap insüline vesaire gerek yok demişti ama takipli olduğum hastanedeki gördüğüm muamele sanki ben şeker hastasıyım komaya her an girebilirim öyle bir davranış olunca ister istemez strese girdim üstüne de ağır bir diyet olunca benim psikoloji altüst oldu hiçbir şey yiyemiyorum her şey yasak tam şimdi çocuğun kilo alacağı zaman insan ister istemez yemek istiyor böyle bir durumun içindeyim o yüzden inşallah sağ salim Gebeliğimizi tamamlayıp Rabbim hayırlısıyla doğum yapmayı sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip eder