anneyim01 aysima56 adetine daha varsa bekle cnm inş yükselir . bi test daha verirsin Kanla netleştrrsin
yorgunannis aysima56 benim ikisinde de çıkmadı kan değeri 0.6 idi ama gebelik vardı yani belki kan sonucu yanlıştır
anneyim01 aysima56 5 gün daha bekle Olmazsan Ve testlerinide yenilersin koyulaşma olrsa Kadın dopuma gidp gözkrsün Kanla da netleşir . Geç döllenmede olablr
aysima56 yorgunannis anlamdım zaten bugün saat 2.40 çıktı dün 9.30 vermiştim kafam çok karışık en son 42 gün önce adet oldum
aysima56 Krnn1 umarım değildir çünkü bir kere yaşadım 9 ay sonra ilk defa oldu dedim oda değerin düşük çıktı