kocede02 Bir kızım var ismi Zeynep onun gibi klasik ama eskimeyen bir isim olsun istiyorum Aslında ilk Nisa olsun demiştim eşimde beğendi ama şimdi ısrarla Ayşe olsun diyorum eşim istemiyor bu defa da 🥹🙂↔️🫠
Sevimlimom kocede02 Ayşegül ismi de çok hoş bende Nisa ismini severim Ayşe deyince gül ekleyip daha güzel duruyo