Busra37 Sonunda bende buraya doğum hikayemi yazıyorum çok değiişik bi duygu. Baştan uzun olacağını belirteyim 😊 12 mart günü görümceme gittim hala doğuramadım şakaları vardı burda doğurursun belki muhabbetleri vs 😂 gece dönüşte 11.30da bi ağrı girdi yorgunluktandır dedim eve geldik 12.30da yine sancı geldi hala inanmadım amann dedik eşimle hep var böyle ama gelen yok. Uyuduk saat 1.30da kalktım yine sancıyla heyecanlandım ama umutlanmadım. 2.30da yine vurdu yataktan kalkarken bişey aktığını hissettim bi baktım nişanım gelmiş eşimi uyandırdım sevinç heyecan karışık duygular yaşadık sonra ben sancılarımı takip edicem sen yat dedim eşime takip ettim düzenli oldu saatte 1 olan sancılar 4ten sonra 15dkya düştü. 5e doğru annemi ve kaynanamı alıp hastaneye gittik. Nstde yine sancılar düsensiz. Açılma 1cm eve döndük doktora ameliyatta diye sabah gelin dediler. Doktor baktı suyu falanda normal eve gönderdi beni. O gün artık gelir dedik ve bu aralarda hep akıntı kahverengi şekilde hiç durmadan yani nişan gelmesi doğumu başlatmıyomuş ben hep öyle sanıyodum 😁 akşam 7den sonra 5dkda bir düzenli sancılarım oldu gece 1e kadar evde çektim o ara ev kalabalık eltilerim kaynanam annem teyzem hepsi destek için yanımda. Eşim gece eve gelince artık 1 gibi gidelim dedik hastaneye muayenede 2cm acılma var yine sancı çıkmamış beynimi yemek üzereydim doktor dedi 2 saat yürüyün sonra yine gel olmadı yatışını yapalım dedi. Hastanede eşimle birlikte yürüdük tabi 2 gündür uykususuz ayakta uyuyarak yürüyüp sancılar gelince uyanıyoruz 😁 gece 4gibi açılmam hala 2 3 cmdi. Yatışım yapıldı çok şükür. Eşim evrakları imzalarken sezeryana istesemde almasınlar böyle bi belgede imzala diye havalanıyodum 😁 sabaha kadar sancılar devam etti annemi yanıma ibtedim onla birlikte baş etmeye çalıştım nst için yatakta kalmak zorundaydıl ama o zaman ağrılarım daha çok oluyodu ben sancılarla başetmeyi beceremedim bağırmakla sancılar geçmiyo ebeler ne diyosa yapmak lazımmış. Saat 9 gibi açılmam 4 cm olmuştu ben nazlı olduğum için beni sezeryana alın diye yalvardım onlarda o kadar açılmadan sonra almadılar tabi . Suni sancı verdiler ve o kadar rahatladım ki hiç zor bişey değil suni sancı aksine daha kolay anneme otur ben tek başıma bu sancılarla uğraşmayı öğrenmem gerek dedim. 11.30da ıkınma hissi geldi ve o zaman Allahtan bi güç geldi vede sakin bi şekilde ağız dolusu nefes alarak olabildiğince ıkındım. Bu his gelince doğum gerçekten yaklaşıyo, bu şekilde ıkınmalara devam ettim vede çok iyi ıkındığımı dediler saat 11.50de annemi odadan çıkardılar ve beni yavaştan çatala çıkardılar ordada devam ettim. Saat 12.03te kızım doğdu kucağıma koydular ve ben şok bu kadar çabuk bitceğini düşünmemiştim o kadar değişik bi duygu ki kızımı aldılar bana dikiş atıyolar ben bi yandan ona bakıyorum hala olayın şokunu atlatamamış bi şekilde 😁 dikilirken acımıyo sadece zar kısmında biraz hissediyosunuz o kadar. 2 gün sancı çektim ama herkesin bir olmuyor sakin kalmak en önemli şey. Çok dağınık olmuş olabilir hakkınızı helal edin. Sormak istediğiniz şeyler olursa seve seve cevaplarım
Irmyldm9 Allah bağışlasın. 2 gün boyunca sancın hep devam mı etti? 3 saat sürüp 3 saat ara verdiği sonra tekrar başladığı oldumu yani böyle ara ara gelip gittimi hiç yoksa düzenlimiydi?