Bebek doğduğundan itibaren oto koltuğunda oturmalı diyen bi çocuk doktoruna denk geldim şimdi benim ilk çocuğum oturmaya başladığında araba almıştık o yüzden ona direk oto koltuğu aldık hala oturuyor oto koltuğunda ama bebek olunca nasıl olcak puseti arabadaki kemere bağlarız heralde öyle oluyodur dedim ama doktorun paylaşımı kafamı karıştırdı nasıl yapcaz doğduklarında öyle ilk aylarda oturamıyo bebek sonuçta