Arkadaşlar merhaba. Öncelikle rahim filmini hem anestezili hem de bu sefer ikinci kez anestezisiz çekilmiş biris olarak söyleyebilirim ki asla uyuşmadan yapılacak bir işlem değil. En azından ben çok yıprandım. Kişiden kişiye değişirmiş zaten oradakiler de öyle söyledi. O kısmı sizi soğutmamak adına detaylandırmak istemiyorum.
Benim sorum şu, forumda bazı arkadaşlar rahim filmi çekilmiş, çeken kişi kapalıydı açtık vb demiş. Benim tıp fakültesinde işlemi yapan doktorum da dışardıa takipli olduğum doktor da, açık mıydı kapalı mıydı onu bilemeyiz başta diyor. Gemini de aynı açıklamayı yapıyor. Acaba nereden anladılar sizinkiler? İlkinde rahim içine dolmuş benim. İkincide tüplere yayılmış. Buna dayanarak ikncide açılmıştır değil mi hocam diyorum, bilemeyiz diyorlar :)