zuleyhakoc Temmuz anneleri ben 24 haftadayım kızım olucak inşallah baklm Kız mı daha çok erkek mi acaba isimler neler ben hazal yada tuana hangisi sizce
MelekAnnesi52 zuleyhakoc 22+5 haftalığız cinsiyetimiz erkek😄 kız olsaydı eşimde tuana koymayı çok istiyordu çok önceden beri aklında o isim varmış 🤗 bende Zeynep Tuana olsun diyodum 😁 ikimizin dediği de olmadı 😂 ÖMER HALİS'İMİZ geliyor 😍
zuleyhakoc MelekAnnesi52 hayırlısı olsun canm benim eşimde pek tuana yı İstemiyo farklı isim sevmiyormuş
zuleyhakoc Tubamsl güzel isim Oğuz Kaan ama isme katar vermek zor oluyo hemen karar verenler çok şanslı
anapanda12 21+5 Erkek (isim koymadık henüz.) Eşim doğumdan sonra yüzüne bakıp en uygun olanı koyacağım diyor.
Tubamsl zuleyhakoc Bizim de öyle oldu çok zor karar verdik hatta daha tam anlamıyla karar vermiş değilim🙈 Kız olsaydı ismi hazırdı ama erkek olduğunu öğrenince epey zorlandık sanırım eşimin adıyla uyumu hoşuma gitti.
anapanda12 zuleyhakoc İlkini Ubeydullah koymuştuk Allah'ın küçük kulu manasında 22 haftalıkken gebelik sonlandı bebeğimiz vefat etti. Şuan ki için acele etmiyor pek...