bilinmeyenkadininmektubu aşırı derecede baş ağrısı ve bel ağrısı vardı dayanadım 1 tane aldım ama içim içimi yiyor bir şey olur mu diye. Doktora da danışmadım devlet takipliyim. Erken haftalarda kullanıp sorun yaşayan oldu mu
caglaemer bilinmeyenkadininmektubu Hiç bi sıkıntı yaşamazsın ben 9. Haftamda antibiyotik bile kullanmak zorunda kaldım doktor 8 saatte bir parol içmemde bi sakınca olmayacağını söyledi hatta kendine bu kadar eziyet etme dedi acile gidip parolun serum halini bile taktırabilirsin tabi gerçekten ağrıya dayanamıyorsan gerekli durumlarda hamillelerin kullanabildiği herşeyi kullanabiliriz canım doktor kontrolünde çok geçmiş olsun sağlıkla kucağına al bebeğini 💕💐
hande09 Benim doktorum kendi önermişti ve gebelikte kullanılabilen nadir ağrı kesicilerden yine gittiğinde sorabilirsin için rahatlar
bilinmeyenkadininmektubu caglaemer Çook teşekkür edem teşekkür ederim. İnsan ister istemez takıntı yapıyor böyle durumu bende saşe halinde antibiyotik kullandım ondan 2 3 saat öncede parol içmiştim dediğiniz gibi eziyet etmeye gerek yok kendimize 💜